Solen tittade fram även idag

blev ingen blogg i går för det var inget som hände so mvar värt att skriva om.:) men jag red i alla fall Linus igår och han var inte så rolgit i går, han var mäst "gå in i vägen och sväng inte fören jag ahr gått in i vägen" humör igår så han avr som sakt inte rolgit alls.

sen så hände det inte så mycket mer i går, jo fresten Moa kom med sin häst Leon för de ska bo här hos oss nu så vi fick en till polle  istallet med andra ord.:):)

idag då, jo än så länge har det itne hänt mycket., tog ut hästarna vid åtta till nio och sen mockade jag till tio sen rullade jag tumamrna till kvart i tolv då jag fodrade och nu sitter jag själv på lunch. Köttbullar och mos blev det till lunch idag.:)

Efter lunchen nu ska jag rida Ville, få se hur han är har ju sett lina rida honom och han ser trevlig ut att se på hoppas på att han är lika trevlig att rida på också.:):)

när jag slutar för idag så ska jag fixa lite sne åker jag till Göteborg för att sova där och vara med syster min hela dagne i morgon och det ska bli super roligt.:):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback