ledig och snöväder

idag är jag ledig, tänkte sova lite längre idag men det gick ju inte för klockan tre i morse/natt kom kira in till mig och var överpigg, efter det kunde jag inte riktigt sova ordentligt igen, så vid åtta gick jag upp.:) och vid halv nio gick jag en promenad med kira och sen så gick jag till Ulla och hälsade på Lina som är där p åförmiddagen och mockar och så där.:) och pratade med henne och så åkte jag med henne till gården sen då hon var klart och då var moa redan i stallet och hon hade mockat hela stallet till Lina så då blev hon glad.:)

till lunchen blev det mackedodo.:):) som förstås var jättegott:D

imorgon blir det jobb igen, ska nog försöka hitta på något roligt idag nu snart, är ju ganska tråkigt att bara sitta här hemma också.:) men det snöar ganska mycke tså jag vet inte vad jag ska hitta på.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback