idag har det hänt lite

idag har det hänt lite i stallet, alla hästar har varit lugna och snälla och de fick gå¨ut i vårsolen idag.:):) skönt för dem tror jag, de märks att de blir lugnare så fort de får komma ut.:) mockade och fixad ei stallet och så hjälpte jag Lina med utestallet också.:) eftersom hon skulle till slöinge med Cia på eftermiddagen så tänkte underlätta för henne lite. slöinge utflykten slutade i alla fall med att jag fick åka med eftersom Cia var allmänt dum ih uvudet att lasta så jag hängde med för lasthjälp.:) var som vanligt spännande att hänga med på djursjukhuset.:) lär mig något varje gång.:):)


Zermi och cia är vårat kärlekspar.:)de pussas så fort de kan.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback