Lördag

idag är det regnat och blåst åt alla håll samtidigt, jobbigt att jobba med hästar då, men jag var ganska pigg endå, så pigg att jag mockade hela stallet, (vilket jag förstås gör varje dag annars också) men jag tog även moas och Linas boxar också för att det endå är lördag och för att det regnar och för att jag kände för at tvara snäll idag.:D och s¨gjorde jag även höpåsar till hästarna  åt Lina och gjorde matburkar åt dem också.:) se fick Hästarna gå in vid lunch och få lunch inne för det regnande så mycket och blåste.

sen tog jag själv en lite längre lunch då jag var tvungen att tårka och bli varm, var blöt hela jag det enda som var tort på mig var fötterna, flr jag hade super skor på mig.:):)

På eftermiddagen så red jag linus och han var helt okej idag lite loj i traven emn ananrs framåt och glad.:D som vanligt.:):)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback