fin vårdag

idag så började jag med att gå upp och åta frukost innan frukosten för hästarna blev.:) sen fixade jag lite i stallet under tide som hästarna åt, satt på dem täcken och skydd eftersom de skulle gu ut i hagen när tiden var rätt.:):)
hästaran kom ut fort och smidigt och sen kom det en lastbil från holland med en häst som Lina ska sälja.:):) den var jättefin:):) brun med tre vita ben och en fin bläs i huvudet.:) och så hade den några via fläckar på magen också jätte söt.:):) (bilder kommer inom kort på honom)

sen mockade jag och gav alla nytt spån så det blev riktigt lördagsfinnt.:):)

på eftermiddagne hände inte mycket alls, så jag avr klar vid fyra  och hela dagen har vi haft bra väder så jag är pigg och glad.:):)


Här har vi en blå höpåse som jag hade lakt på golvet för att sedan fylla i nytt hö i den men så kom det en vis gul katt för att hjälpa mig.:)

Men som ni kanske förstår så var han mäst i vägen.:)

men söt är han ju förstås.:):)


och så har vi ju förstås sötaste vovven Konjak förstås.:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback