en fin dag lite vår i luften nu

dagen ahr varit som i går ungefär, hästarna fick vra inne idag också då det var för isigt i hagarna än, lite små tråkigt eftersom jag helst vill ha de ute så mycket som möjlingt emn tyvärr. skritten fick de gå i och lösa fick de vara i alla fall så jag hopaps de är glada endå trotts utegångsförbudet.
Klippte ville idag också och han blev faktiskt riktigt finn.:):) och så red jag Banner i dag, eftersom Lina fortfarande är lite krasslig i halsen så frågade hon om jag ville ochd et tackar man ju inte nej till.:):) och han var mysig, lagom stor och faktiskt inte alls som jag trodde han skulle vara, han var lite trött också men såna  dagar han även jag i bland så tckte det var okej.:)




Gustav är bara FÖR söt.:):)


Max kollar in den snygga filurren i spegeln, undrar vem det kan vara undrar han.:)


Tjockis Gucci.:) inte många månader kvar nu tills det kommer  ett föl från henne.:)


Hoppsan, det var väldigt vilka snyggingar det fanns i spegeln i dag.:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback