härlig första dga efter ledigheten

Idag vaknade jag exakt tio minuter över fem och kunde inte somna om, går ju upp klickan sex så var lite sötrigt:) men men hoppas få sova till klickan ringer i morgon då istället.:) Dagen har för övrigt varit bra, fick rida på finna HM idag vilket känndes kanon bra, han var pigg och glad, tur att han var lite små seg då annie och jag red runt herrgården först och sen red lite i trav i ridhuset, för där var han jättepigg och glad:D:D han bockade med mig och tytckte det var latiolajbans att få bli riden igen.:):) för mig känndes det helt okej tyckte jag fick till det ganska bra i alla fall.:):)
 
Efter den ridturen så var det lunchfodrig och då skulle vi ta in hästarna för det var så dåligt väder idag, så lunchen serverades inne idag.:) Efter det fick vi själva lunch och den bestod av det som fanns kvar i kylen.:):) På eftermiddagen så var det inte så mycket at tgöra, mer än att mocka och gå med några hästar samt fodra.:) blev klara  runt halv sex eller så och då åkte jag och annie och handlade till lunch och frukost. När vi skulle betalla så funkade inte mads kort så jag fick rädda situationen genom at tbetala med mitt. Sen så när vi kom hem så hade strömme gåt till luenchen och så genom ett rollslag ko mjon ditt och fixade det, eller vi hjälptes åt men endå.:):):) och när jag och annis skulle köra hem så bestämmde vi att vi svänger upp til Mads och Maria först och lämnar tillbaka Mads kort och mobil som vi hittade i ridhuset, men vi kom inte upp för backen  så vi körde runt och gick hem till oss först och då ringer Jon och säger att vi blivit inbjudna till Mads ochMaria så vi går ditt och där har barnen fått en sådan El bilbana i julklapp spom de just fått ordnign på så vi fick vara med på en oerhörda seriösa invigningen av den, jag fick riktigt bra fart på min bil mot slutet.:):):):D:D:D så roligt, hade då aldrig kunnat föreställa mig att bilbanor var så roliga.:)
 
Dagen ahr alla fall varit rolig och hoppas på en lika rolig dag imorgon.:D:D:D
 
 
:D:D:D vi hittade nog alla barnet i oss igen ikväll:D:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback