fortfarande trött

Japp lika trött som igär är jag, har haft nära till irritation och för första gången sedan jag kom hitt har jag kännt mig stressad. och det började redan på morgonkvisten, blött och halt var det också. vi var bara två på morgonen så Aivaras hjälpte oss vilket var possetivt men infon om att han skulle ta lilla stallet nåde aldrig mig så jag mockade det och när jag var klar så ko minfon om att han skulle ha mockat där. men men så kan det vara ibland, sen så skulle de nya ägarna till Alicia komma och hämta henne  klockan nio men de kom vi halv elva tror jag det var. de körde nämligen av vägen typ femhundra meter från stallet med släp och allt så det blev lite kaous där också, vick åt se lunch och det tär också på humöret för mig i alla fall.
 
Eftermiddagen var helt okej endå. och vi var klara vid fem tiden så det var ju skönt.:):)
 
Fick sitta en halv timme på HM idag också, han avr lite seg men tyckte endå att jag fick till honom ganska bra.:):)
Han är så mysig:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback