fantastisk bra dag

Idag har varit en jätte jätte jätte bra dag om mna ser ur den vinkeln att jag fick rida mycket.:9 i övrigt har den varit så där, men jag ahr varit pigg och glad endå:):)
 
Som jag skrev har jag fått rida idag på bästa HM som inte alls var så rolig idag, han var seg och tung i munen, men fick lite tips av Mads och så fick jag även lite beröm för at than såg helt okej ut då jag skrittade honom så det var roligt tycker jag.:D:D Red utan stigbygglar nästan hela tiden så imorgon kommer det bli roligt att gå.:D Sen fick jag även rida en till polle idag, på CANDY MAN fick jag rida:D:D har fått en ny favorti, vilken häst han är:D:D super mysig ju, fast var lite skraj i början då han hade kastat av en tjej igår men han avr så snäll idag så:):):):) han var hur rolig som helst och så fick jag känna på att piaffa också fast de tvar nog mer misstag än att det skulle bli så, men men, roligt att få känna på det i alla fall:):):):):) jag och annis red sammtidigt hon på D2 och jag på Candy och så fick vi jättemycket hjälp av Mads som en lektion super roligt:D:D  MAds red även han på Candy och då han ridit en stund och demonstrerat hur jag skulle göra så fick jag sitta upp igen och oj vilken skillnad det var på honom:D:D
 
efter det kanon passet så skulle Mads ha en liten Clinik för deltagarna som är på tre dagars kurs här och då fick vi också vara med och titta, väldigt intressant:D:D tog till mig mycket:D:D:D
 
för att sammanfatta dagen så har den varit mycket lärorik och intressant, jag känner att min ridning bara blir bättre och bättre och bättre ska den bli, är så glad att jag får sitta på dessa finna hästar som bor här:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback