En bra eftermiddag

Eftermiddagen gick fort tycker jag.:) fick longera svante då jag började vid tolv och han avr helt okej tycker jag lite små seg men det gick bra endå:) Sen red jag fram Alizia åt Jenny, hon känned som en ponny tycker jag, :) fick även lite tips av jenny hur jag skulle göra sen visade hon också då vi bytte, kanon bra tycker jag.:):) 
 
På lunchen så hade vi musikal Aivaras och Mantas körde dirty dancing lyftet till moulin rouge musik, Haha oj avd roligt det såg ut, sen hoppade vi runt och dansade alle sammans.:):):)
Efter lunchen så longerade jag boggie också och han var hämsk, efter det så hände det inte så mycket mer.
 
Imorgon blir det nog ganska lungt bortsett från alla förberedelser til lPatrik kittel kommer på måndag och tisdag, men på hästfrånten blir det nog lungt i alla fall.:):):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback