OS-guldet gick till England och jag har haft en toppen dag

OS först och främst, vad sjutton höll sverige på med, först lisen rev till sig 12 fel, dock så tycker jag endo hon gjorde ett bra jobb för det syndes väldigt tydligt hur ont hon hade så tycker riktigt synd om henne, jens drog på sig 4 fel och henrik 16 roffe tog med sig 8 fel, medalj kunde vi ju bara glömma. Ett stort grattis ger jag där emot till England som tog hem lag-guldet på hemma plan tror hela england reste sig en meter till ur havet av alla jubel rop och glada britter:D:D:D
 
 
dagen har jag annars tillbringat i kungsbacka och rolftorp med världens absolut BÄSTA LINA:D:D:D:D:D och en hel hög med hästar, hur bra som helst har jag haft det, hjälpte henne visa en häst i kungsbacka på ett super finnt ställe, och när vi åkte hem så åkte vi en annan väg som resulterade i föler krossade drömmar, då det fanns hur finna gårdar som helst efter vägen som både jag och lina ville ha men det kommer dröja Väldigt länge innan det går i uppfyllelse. när vi kom upp på E6 så började det ösregna ett riktigt hellregn, såg inte ett smack och fick köra i 50 på motorvägen, var inte någon rolig upplevelse, i rolftorp hjälpte jag lina att fixa i stallet och sen åkte vi till ulla också för lina skulle ta in hästarna där så då hjälpte jag henne, snällare hästar får man leta efter.:D:D:D dock så var där en som blev väldigt upprörd över något och i stort sätt hoppade på alla fyra hela vägen in i stallet, knashäst:D:D:D:D
Som jag sa så har dagen varit toppen i galoppen och jag har fått ytligare ett bra minne att minnas:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback