lite semester

Idag ahr jag i alla fall varit lite gladare än igår.:):) var in till AF även idag för att visa lite papper och så fick jag prata med en riktigt rolig AF-människa, hon kunde peppa en kan jag säga och gick därifrån med nya ideer och tankar och faktiskt ett litet leende på läpparna.:):):):)
Solen steckte på bra i stan så jag fick köra bastubil hem, Rääässser Forden är inte så duktig på att kylla ner sig så bastubil blev det. Var även in en sväng till Valbo för att fixa en bättre ram åt några finna minnen från Rolex, Romeo och Sofia tiden.:):) Blev super bra:):):):) Den ska få sitta i min framtida Sadelkamamre som minne och som dekoration, jsut nu får den förpassa sig till att stå på golvet i mitt rum.:):):)
 
Kan även medela att jag komemr ta lite semester i några dagar då jag ska åka till Kittelfjäll med mamma och pappa.:):):):) jag ska självklart ta med kameran och fota massor och så ska jag ta mig an att gå upp på toppen på kittelfjället och om benen lever efter det så ska jag banne mig upp på borkafjället också!:D:D:D så jag återkommer så fort jag är hemma igen med massor av bilder och annat skoj.:D:D:D
 
 
Och dressyren på OS gick inge vidare för sverig där, patrik slutade på 12 plats tror jag och tinne på 11, tråkigt men vi sattsar på Ria 2016 i stället då jäkalr ska det gå.:):):) Britterna var oslagbara i laget och vann även individuellt:D:D Roligt tycker jag då de är värdland och vinner både lag i hoppning och dressyr.:):):):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback