HIAHIA:D:D:D

Idag har varit en solig och fin höstdag, än är det ju inte offeciell höst i mitt liv då den börjar 1 september, men det var en fin höst dag i alla fall.:D:D har klippt gräsmattan idag, börjar nog gå mot höst även där för gräset hade inte vuxit så mycket sen sist.:):):)
 
På eftermiddagen så åkte mamma och pappa och jag in till Gävlle för att hämta hem deras nya bil, en KIA Ceéd kombi, Asfrän att åka i, japp det var bara därför jag följde med för att få åka med den hem.:D:D:D japp lite bråkigt men sån är jag.:D:D:D:D super frän bil tycker jag och något som är lite ännu bätttre är at tjag kan använda Sabben mer nu också då mamma kommer ta den nya till jobbet istället för sabben:) äntilgen en bil med AC till mig säger jag.:):):):)
 
KIA Ceed 1.6 CRDi EX Komfort SW Kampanj Kombi 2011
Här har vi den nya pärlan i alla fall, den blev döpt av mig till HIAHIA för det rimade på KIA:):):):):):):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback