Dagen började bra och slutade än bättre

idag var det Fjällmässa på AF i Gävle jag åkte ditt för att ta mig en titt och det var ganska intressant, efter mässan kom pappa och hämtade mig och så åkte vi hem.:):) när vi kom hem så byttes det klädder till "hemma" klädder, som innebär en tjocktröja och ett par slittna jobbarbyxor. Pappa hämtade en släpvagn hos granne och så åkte vi med massor av sopor till återvinningen, tre vändor blev det på första stora glasskivor och ett torkskåp, på andra en tvättmaskin och en frysbox och på tredje vårat piano. Så nu har pappa och ajg städat massor:):):)
Kände att jag var tvungen att dokumentera pianos död i bild också, dock glömde jag att ta en bild då vi tippat av det på återvinningsstationen.
 
 
Igår så var jag och hälsade på kossorna som jag inte hälsat på på ett tag nu så gick ditt för att fota lite, men de bara sprang sin väg när jag kom, annledningen var att jag hade mina svarta gamla jobbbyxor på mig och då blev det jätte rädda, då det var en karl som var och rensade i flocken en gång som hade såna så efter den gången är de super rädda för alla som har mörka byxor på sig. Så gick hem och bytte till ett bara ljusa byxor och då brydde de sig inte att jag kom, skumma djur det där.:) men fick lite bilder på dem i alla fall.:):):):)
 
 
 
 

Kommentarer
Elinor säger:

ÅNEJ JAG SÖRJER PIANOT!!!! :'(
BUHÄÄÄÄÄ!!!! :(

Svar: Det vilar i frid på Återvinningen nu, den fick ge en sista spelning då en äldre man började spela på det.:):)
Frida

2012-08-23 | 19:16:17
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se
Syster säger:

Rest in peace Pianot :(

Svar: :(:( Det är nu ett tom vägg i rummet innan för köket.
Frida

2012-08-23 | 23:39:30
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback