vilka knasbollar det finns

idag så regnade det igen... men hästarna fick vara ute  och bli blöta i alla fall.:) hehe de var nog inte så populärt men de måste ju vara ute så.:)de ända de gjorde idag avr att gå i hagen och skritten och så åt de en hur mycket hö som helst också.:)

och så har jag gjort finnt i föråed också, alla täcken och då menar jag alla täcken ligge rnu på hyllorna och man kan åter se golvet där inne.:) är riktigt nöjd med mitt arbete där inne.:)

och så finns det ju riktiga knäpisar, för det första detta är inte smedjegården, detta är bergsgård. För det andra vi är inget ponnylekis, ser det ut som om vi har ponnysar eller, alla hästar är över 150 cm, och för det tredje hur kan man ens tror att detta är ett ponnylekis, ser man inte det när man åker förbi och ser hästar stora som hgus i hagarna då behöver man väl inte ens svänga in på gården och när man går in i stalle toch inte ser en enda ponny utan bara hästar stora som hus där inne och frågar om detta är ponnylekiset i himle, hur tom i bollen är man då?? blir så fundersam då det komme rsåna människor hit, kan de inte tänka lite längre? jaja lite besök är ju trevlig i alla fall.:)

efter jobbet åkte jag till horsefarm och inhandlade nya skor med stålhetta.:):) super snygga.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback