Idag tittade solen fram

idag så har jag mockat och hämtat hö och....... japp presic så har min dag sett ut, inte mycket att göra nu när det bara är fem hästar kvar att pyssla med. Tankarna går i huvudet kan jag säga.

hästarna har i alla fall varit snälla så det är ju skönt att de är de  i alla fall.:):)

och så har lina varit här jättemycket, vilket har gjort mig på bra humör.:):) man blir ju helt knasig av att gå här själv hela dagarna.:)


Silvana tyckte skydden var bättre om de satt på detta vis, tror hon inte riktigt förstår grejen med skyd.:)


Nu är det i alla fall så att vi har vatten i vattenkopparna i boxarna och i hinkar i hagarna, men för cia duger inte något av de ,så hon tog vattenpölen  istället.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback