silledill var super

idag så gick jag up pvid sex för att äta frukost för jag tänkte vara lite efektiv inna vi skulle åka till kungsbacka på tävling med silvana. så det blev gröt til lfrukost och sen vid sju gick jag ut och fodrade sen packad ejag in i transporten medan de fick äta i fred, och så fixade jag med lite lunch påsar så lina skulle slipa det.:) silvana gick in finnt i transporten med lite drag hjälp från tuffis :D:D ingbritt körde häst och transport och jag körde A7 eftersom ingbritt skulle till en vän inne i kungsbacka medan jag avr på tävlingen men eftersom jag inte ville köra hästen själv så löste vi det på detta vis.:)

väl i kungsbacka så fick vi vänta i nästan två timmar innan silvana skulle starta 1 meter, suck var ganska tråkigt:/ det var sofia westborg so mtävlade sillen och det gick kanon, tyckte jag i alla fall, hon var fel fri och pigg som en piggelin och sen så startade hon även 110 med hene och även där fel fri så de tvar ju endå en lyckad dag:):)


Redo för att vara tävlings groom igen:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback