och så kom regnet...igen...

och så kom regnet...igen... haha har varit så finnt nu i några dagar men idag kom alltså regnet igen, skönt att det kom på eftermiddagen så hästarna kunde vara ute som vanligt de fick bara komma in lite tidigare än vanligt.:)

och gustav var så stolt idag när han kom och visade upp fågeln han tagit på morgonkvisten, lite senare så hittade jag kvarlevorna av fågeln i en hög av dun och inelvor, äkligt var det. Dum katt han kan väll hålla sig till möss och råttor.

och så konjak då lika rolig som vanligt, hopapde lite hinder med henne i ridhuset medan lina red banner, hon kan värkligen hoppa den vovven, men inte en enkel vattenmatta som ligger ensam på marken då la hon sig bara ner på vattenmattan, såg lite roligt ut sen när vi jag ville att hon skulle hoppa studdsen så hoppade hon första och kröpp under den andra åt ena hållet och hopapde båda när hon hopapde tillbaka, knas vovve är vad hon är.:):)

På eftermiddagen avr jag med Lina till Ulla med lite grejer till Zermi och banner som flyttat ditt nu. och då pratades det med ulla eftersom hon var där och så fick jag träffa Lars också, han avr go han, hade tagit emd honom hem om jag fick men han vill nog helst bo kvar i stallet hos ulla får gå ditt istälelt när jag vill mysa med honom, och för er som inte förstod så är lars en katt och inget annat.:):)


Gustav posserar flitigt med sitt jaktbyte.


Konjak.:):)


Lars.:):):):)


kolla gaddarna, kanske därför jag tyckte om honom så mycket sen smälte man ju lite när katten somnade på min axel också, hur mysig som helst, hopaps han vill mysa nästa gång jag komme rockså för då ska jag avra redo med min bra kamera.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback