ledig och flytthjälp

idag hade jag sovmorgon för jag avr ledig idag men jag sov till nio sen orkade jag inte sova mer,:):) så jag åt frukost sen så tog jag en promenad till Lina som är hon ulla nu.:) och där var hon och mockade för fullt, så jag tittade på och pratade massor, sen så hjälpte jag henne med hö inkörning och sopa stallet åt henne gjorde jag också.:):) sen var klockan så mycket som lunch tid och det ösregnade så jag hjälpte henne att ta in alla pollar, och sen åkt evi hem till mig och åt lunch, efter det packade vi bilen full med grejer och åkte till zypresse och cia som bor i rolftorp nu i ett super mysigt stall.:):) och där blev vi kvar ganska länge, sen skjusade Lina hem mig och så satt jag mig i soffa och somnade nästan.

Så kom lina tillbaka och skulle flytta fler grejer så jag hjälpte henne då också och de grejerna skulle hem till henne själv och lite till zermie så jag har hjälpt lina att flytta idag.:):):) en bra dag har jag haft trotts regnet
:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback