fin vårritt i eftermiddagssolen

idag fortsatte jag med att måla i stallet, spolspiltan fick sig en uppfriskandevårmålning coh tänk vad en målar pensel kan ändra på mycket, det blev ljusare med det samma då jag avr färdig.:):) är så nöjd, ska nog gå lös på lilla stallet till helgen, åh det kommer bli så finnt.:):)

dagen har flutit på bra i övrig och efter jobbet blev det lite ridning, jag och moa red ut på leon och Gucci och det var super trevligt, red förbi tre super söta fjordhästar och så red vi på en kanon fin grusväg, där komme rjag garanterat rida fler gånger.:)  Gucci var förstås lika taggad som vanligt så jag var lika glad som vanligt, hon är su rolig att sitta på, visa stunder känns det som om att jag sitte rpå vinglan igen, gucci är en häst som jag komme rminnas som en glad dam med många egenheter.:):) hon är värkligen speciell och hur söt som helst.:):) kanske inte på utsidan men på insidan.:):)


Tyckte denna får stå för bilden idag eftersom vi fick se tre stycken då vi var ute på våran fina vårtur.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback