en toppen dag

vilken toppen dag jag hade igår med mamma och pappa coh syster i Göteborg.:):):):):) vaknade till sång och presenter och så solen som sken in i lägenheten.:):) min 21 års dag blev hur bra som helst.:D:D Vi åkt eut till marsstrand då vi ätit frukost och där blåste det super mycket men finnt var det.:):) kolalde p åcarlstens fästning också eftersom den ligger på marsstrand, cool byggnad och vilken ruskig historik den har.:) kvällen bölev sen kom hem till varberg elva eftersom tågen bara gick varanan timme från götet till varberg, på tåget så lyssna jag på högmusik för att stänga ute några killar och en tjej som satt i samm avagn som jag, killarna var nog påvärkade på något vis men tjejen avr nyckter, Tror jag, de pratade om allt och de roliga var att de aldrig sett varandra förut, vilket gjorde det ganska roligt att tjuvlyssna lite, men jag hade hög musik för att inte garva  ihjäl mig, de tvar helt gallet vad de pratade. jaja kom hem till mitt bo tillslut i alla fall och damt ner i sängen med det samma.

denna dag ahr varit bra har kännt mig glad hela dagen, vädret har varit toppen och hästarna lika så.:) det enda som sänkte humöret lite var höet, två höbalar som var lika vita utan plast som med plast, inte roligt. Men tredje var bra så den fick vara kvar som mat til lhästarna.:):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback