En dag med lite sol

idag har de tvarit bra, lite och göra, har ju bara fem hästar att mocka åt nu så det går undan i stallet, idag var jag klar kvar över nio, med hela stallet, inkörning av hö och soppat upp all skit i stallgången. Så jag passade på att köra ridhuset och då helt plötsligt så kom linda och skulle rida ville.:):) så jag stod på marken och sa snälla och possetiva saker till henne.:):) sen så hade hon en kompis med sig och de borstade tuffis då linda ridit klart och han blev så fin.:):)

vid lunchen red Emeli både linus och silvana:):) och då stod jag på marken igen och sa snäälla och possetiva saker.:):) hon är så duktog som kämpar på, och det blir bättre och bättre för varje gång.:):)


snyggingen tuffis.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback