Dag i Götet

igår var min lediga dag, och den tillbringade jag i Göteborg med systeryster.:):) kom ditt vid kvart över elva och då gick vi och tog en fika på nordstan och sen gick vi runt där lite i affärer, jag handlad elite grejer också, hihi kunde inte låta bli, sen åkte vi ut til lfrölunda torg också för jag ville till NewYorker och den affären finns bara där så:):) och efter det så åkte vi vagnen tillbaka och gick runt lite i centrum, och därhittade jag lite emr saker att handla.:):) sen åt vi på gyllene fågeln också.:):) och det var gott.:):):)sen träffade vi Maria också som elinor har gått i grundskolan med.:) det var trevligt, kom fram till att det var tio år sen jag såg henne senast.:) så det var på tiden att ses igen.:):)

Sen blev det en till fika och efter det bio, har inte varit på bio på jättelänge, senaste gången var i holland tror jag.:) det var i alla fall hungergames vi såg och den var faktist ganska bra, men jag är endå lite besviken på den trodde den skulle vara lite mer blod och så i den men de tvar int emycket alls.:P hihi gillar såna filmer:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback