bra dag

idag har de tvarit en bra dag, pigg och glad hela dagen.:):)hästarna har skött sig vilket är bra:):) det har även varit kunder här också på donna och de gilalde henne.:):) så de tvar ju rolgit.:) och  så har tuffis varit så rolig idag också, tog hono moch silvana samtidigt då jag tog in dem idag och när jag komme rtill stalle tså går han själv in i sin box så jag släppe honom och så tar jag in silvana i hennes box och tar av täcke och skydd för hon är nämligen brunstig så då är det inte så smidigt att stå i gången med en hingst på ena sidan.:) och så hörs det lätta hovkliv utanför boxen och jag ser en lurvig ponnyrumpa gå förbi mot sadelkammaren. haha tuffis tycket det var tråkigt i sin box så han tog sig friheten att ta en extra vända i stallet.:) för att kolla så jag gjort mitt jobb ordentligt.:):)

 
:D:D
jag tror jag har sopat bra, tuffis värkade vara nöjd.:):)

efter jobbet så kom lina till stallet också, hon hade varit på tävling hela dagen,  så pratade jag förstås med henne en lång stund, och då kom gustav och vi myste alal fyra för zypresse ville också vara med.:):)


Gustav myste på zypresses rygg.:):)

:D:D MYYYYSSSSS!!!:D:D:D:D:D


:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback