bra dag åter igen

idag var jag aldeles ensam på morgonkvisten, tog ut hästarna och började mocka, då dök Linda upp i stalldörren pigg som en lärka var hon, hon jobbade här för åtta år sen och nu är hon här lite då och då för att rida på ville.:) och så är det så fuskigt för hon jobabr som lärare och då har hon påsklov, fusk tycker jag.:P:) men det är roligt att hon kommer och hälsar på:):) och idag lekte Ville dressyrhäst eller jag och linda lekte det medan ville lekte totilas:P:P han avr super snygg i dressyrsadeln och mörkblå lindor han var snygg.:):) och så fotade jag henne och ville eftersom jag ahde tid till det, var roligt att fota för solen sken och så kom det lite snö dock så syns inte slöflingorna på bilderna men det var riktigt häftigt tycker jag.:):)

resten av dagen gick jag ensam nästan hela eftermiddagen moa kom vid tre och lina vid halv fyra så då fick jag sällis igen.:) och så kom det kunder och kollade på donna och de tycket om henne väldigt mycket så hon följde med dem på en gång, så nu har jag bara sex hästar och en ponny att ta handom.:)

på kvällen så gick jag lång promenad med Kira igen och hon värkade uppskatta det mer idag än vad hon gjorde igår, hon fick till och med gå lös på gamla barnvalen, men så fick hon koppel på sig då vi gick efter himle väggen eftersom de kommer massa bilar där.:):)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback