gårdagens tågresa och så har jag varit kanon glad idag

idag har det varit bra, men vi börjar med hur tåg resan gick igår:)

Alltså jag åkte då från Västeterås och ditt kom jag genom att pappa körde mig.:) vi kom ditt lite tidigt så vi gic in mot centrum och hittade ett fik på en av galleriorna som fanns där så vi tog oss en fika:):) sen gick vi tillbaka till stationen och väntade på mitt tåg, som kom i tid enda nackdelen var nog att vi fick stå som packade sillar för det var så fullt, ganska jobbigt då jag ahde två stora väskor att konka på, tur att det fanns en snäll tant som hjälpte mig:):) tack snälla tanten för det.:D:D

sen kom vi till herrjunga efter tre timmars färd på dubbeldäckaren.:) vi var lite sena så lite stress blev det ner för jävulstrappan och sen upp för den också, men jag han på pendeltåget så det var ju bra:):) och när jag sitter där på en ledig plats så kommer det en känndis in på tåget :) nämligen IDOL Olle, och han åkte enda till varberg med sin gitarr:):) så det var lite coolt tycker jag att få åka i samma tåg och till och med samma vagn:):):):):):):):)

nu till hur denna dag har varit:):)

allt har varit bra, har varit glad i kroppen hela jag idag:) var så roligt att komma tillbaka och jobba, och nu är stallet fullt också så lite mer att göra:):)mockade hela stallet så var klar med det vid halv elva:) sen körde jag traktor då jag körde ihop jöselstacken:):)

och så var det lite pollar i skrotten och i hagarna förstås:):) Så har jag longerat romeo i pessoan och han avr helt otroligt bra idag jätte roligt var det, var så glad efter att jag longerat honom:):) han var så snäll:D:D:D:D 

sen så har jag backat till transporten idag också, för Argo skulle till någon vetrinär och lina skulle åka mned honom.:) halva nio skulle de vara iväg så vid tjugo över åtta så had einte lina kommit så jag tänkte att jag lika gärna kunnde fixa transporten så hon bara behöved åka då hon kom.:) så jag backade och fick till det på första försöket:D:D:D och så när jag gick och hämtade argo så kom lina, hon blev jätteglad för att allt var klart:) så hon bara behövde åka iväg:D:D så då blev jag glad för att hon blev så glad:):):)

sen så har jag handlat mat för det var tomt på min hylla i kylen och så har jag ahft en helt underbar kväll med bästa tomas:):):):):) var väldigt trevligt att se honom igen:D:D:D:D:D:D:D:D:D

nu ska jag sova imorgon är det nya äventyr som gäller hej så länge:D:D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback