Tävling i halmstad

idag har det varit tävlign i Halmstad och jag tyckte det var jätteroligt att få komma ut på tävling igen efter en ganska lång paus från tävlingar.:):) så var det jätteroligt:D:D och bra gick det, men vi börjatr från början.

vi åkte vid tio tiden från gården och det var Lina och unea som skulle tävla och så Richard och Cezane, vi skulle tagit lastbilen men så funkade inte ABSbromsen på den så Richard ville inte köra för säkerhetens skull så det blev Transporten och båda damerna gick in finnt och stod snällt hela vägen till halmstad, Fick en bild i huvudet hur Unea stod och pussade på Cezane hela tiden för Unea är sån som älskar ochb då menar jag ÄLSKAR sällskap:D:D
När vi kom ditt så var Lina först ut så jag hjälpte till att fixa unea och besikta henne och så medan Lina gick banan och fixade med betalningen. Sen red hon fram och det såg riktigt finnt ut, hon fick lite pushing av Richard och sen lite av mig också.:):) och det hjälpte för de kom runt felfritt och kom tillslut på 14 plats av 35 starter så vi var förstås jätte glada och nöjda.:D:D:D

Sen blev det Richards tur och det gick bra han hoppade fram och Cezane såg lite slö ut på några språng på framhoppningen, tycket jag i alla fall, men de sista sprången såg finna ut och så hopapd ehan banan och kom runt felfritt och blev plaserad av 26 starter s¨det var roligt:):)
Vi packade in oss i transport och bil och åkte hem mycket nöjda och glada, eftersom vi kom hem vid tre tiden så han jag inte göra så mycket i stallet innan fyra så hjälpte anna ta in de hästar som var ute förstås och så men sen var det fodring och sen så slutade vi för dagen:):)

på kvällningen då jag varit och handlat så ringde jag till pappsen och pratade med honom hela 2 timmar:D:D:D:D var så roligt att prata att tiden bara flög bort:D:D sen åt jag tacos och fodrade jag hästarna och nu mummsar jag på fruktsallad och glass:D:D:D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback