tågresa resten av eftermiddagen

nu har jag packat och efter en hård kamp mot resväskan så vann jag tillslut, den var lite svår att få igen för av någon annledning så var det mer saker i den nu än vad det var då jag åkte från Varberg men jag vann i alla fall så nu är jag redo att åka tåg resten av eftermiddagen/kvällen kommer ju komma efter nio till Varberg i kväll så.:) men det bästa är att det bara är ett bytte för mig, viserligen så är det i herrjunga och där är det en hämsk trappa att ta sig ner för och sen en lika hämsk att ta sig upp för då tågen troligtvis står på olika spår, det är klart att de gör det men olika platformar så man måste gå ner under jorden för att komma rätt och jag har en resväska plus en två stora kassar emd mig så det kommer bli lite tungt.:) men det ska nog gå.:) man är ju hästtjej in i benmärjen ju och de klarar det mästa:):):):):)

ha det bra nu ni som inte ska åka tåg idag och ni som ska åka tåg kan också få ha det bra:):)

hej hej



Hej då Sevallbo

Hej igen Varberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback