Idag tittade solen fram

Idag tittade solen fram på himmelen:D:D:D:D:D så skönt dock har det ju blåst som vanligt men det är väl bara att vänja sig, det värkar ju blåsa jämt på västkusten:):) men det har värkligen varit kanon väder annars idag.:):)

Evelina och jag ahr jobbat på som vanligt och det har gått bra hon är en bra praktikant:):):):):):)
eftermiddagen fick jag dock jobba själv på då Evelina skulle med någon kompis till Slöinge med hennes häst:( den hade gjort sig illa:(:(
men det gick bra endå. 

Idag ahr även Anna flyttat in i huset så nu är jag inte ensam på det viset längre, det är hon som ska ta över efter Karro, jag hoppas hon är bra:):) får reda på det på söndag då hon börjar jobba i stallet:):)

resten av dagen har det inte hänt mycket, tänkte åka till havet och kolla, skulle ha ridit på finna unea men hon hade tappat en sko i hagen i dag så det blev inte av:(:(

hej så länge:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback