hur hårt jag än håller i mig själv så blåser jag endå bort

hur hårt jag än håller i mig själv så blåser jag endå bort så mycket blåser det i Varberg idag! Det blåser sjukt mycket så jag har försökt att hålla mig inne så mycket som det har gått idag, men det är ju endå lite svårt  med det jobb jag ahr man måste ju lixom ut.:)

har  i alla fall varit själv till störe delen av dagen då Sofia, Lina och Evelina åkte iväg på tävling i kungsbacka:):) men det har gått finnt en då , fick ta in alla hästar vid lunchen redan för då blåste det mycket plus att regnet öste ner så då fick hästarna sin lunch inne :):)

Efter jobbet så tävttad jag. och plockade upp lite fler saker:) och så kom Adam förbi med nya mickron också:) så pratade lite med honom:) sen åkte jag och handlade också, och det blåste så mycket att det kändes som om bilden åkte åt sidan fast jag inte styrde åt sidan, läskigt.:)

nu sk ajag mummsa i mig lite mat och sen så händer det inte mycket mer i kväll.

Hare bra hej:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback