Här bor jag, här är min lya

här bor jag:D:D är så glad att jag äntligen har fått flytta in:D:D har nog aldrig bott så här finnt tidigare, fast åh andra sidan så har jag ju bara bott hemma i Sevallbo innan jag kom hitt till varberg så har ju inte så mycket att gemföra med:) men en sak som jag tycker är riktigt lyxigt det är ju TV på rummet, kanske en självklarhet för många men jag ahr då aldrig haft det hemma så för mig är det lyx:):)




Min lya:):) finnt tycker jag att det är:):)


Badrum:):)


Hallen :):) det är golvvärme i  golvet i hallen så där skulle jag kunna bosätta mig, varmt om fossingarna det gillar vi:):)


Allrum:):)


Köket:)


Köket:):)


Vardagsrummet:):)


Vardagsrummet:):)


Ja det var min lya det:):) finnt tycke rjag som sakt att det blev:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback