en sovmorgon som inte blev av

jaha då har man varit ledig en dag igen då:):) skönt med lite sovmorgon... det var min tanke i gårkväll i alla fall men den tanken fick åt pippsvängen redan klockan halv åtta i morse då jag vaknade av att någon bankar i mitt tak, jag kopplade snabbt på tankeverkstan och kom fram till att Adam och hans snickarkompis var där och fixade med något och mycket riktigt så var det ju så. Dock så var Adam utanför för helt plotsligt så bankar det på ytterdörren och adam kliver in med en målare, hej hej säger han och jag bara morrar lite till svar, trött som jag var. men upp kom jag ju betydligt tidigare än vad jag hade tänkt.

Åtmin frukost och sen började jag städa lite och tvätta och fixa lite med mitt rum, efter det pratade jag med mor min tills pengarna tog slut på mobilen och så har jag varit in i the City of Varberg idag:):) hittade inget mer än två ringar var av de fick följa med mig hem.:):):)

sen hamnade jag uppe på Richards och sofias kontor i ridhuset för att kolla på hästhoppning och så kollade jag på när Lina red Evelinas häst också:) så lite har jag gjort idag i alla fall.:):) och jag ahr värkligen försökt att hålla mig borta från hästarna men det var svärt.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback