blåsigt och farväl

idag ahr det blåst mycket:( fick hålla i mössan ordentligt när jag tog ut hästarna i hagarna:) sen kom regnet också, det bara öste ner, men fram åt lunch så blev det finnare igen men det blåste fortfarande. Anna och Lina åkte till helsingborg med en häst idag för att den skulle besiktigas:) Den gick igenom men då helt plötsligt ville inte köparen ha hästen längre för att den var lite inåttåad, vilket köparen redan viste av men då vetrinären ockås sa det så backade hon ur, knasig människa.

så eftermiddagen var jag ensam på, eller inte helt ensam hade ju konjak som var så go och glad:):) han med allt som skulle göras och så körde jag in fyra balar hö också så nu har vi så vi klarar oss ett tag.:):)

konjak fickmfölja med mig in sen eftersom Lina inte kommit tillbaka då klockan var fyra, så konjak kollade på medan jag städade och så drog hon en vända i huset så jag fick städa ännu mer, hur nöjd som helst:):)

och så har det hänt något sorgligt idag också, Linas och min älskling Unea har flyttat, de som köpt henne kom och hämtade henne runt åtta tiden på kvällen idag:(:(:(:( lina och jag stod och grät efter transporten då de åkte, jag fick inte fram tårarna ur ögonen men grät inom mig, lina var väldigt ledsen hon också, men både hon och jag vet att hon kommer få det kanon i skåne och då lovade att hålla kontakten emd Lina så det var nog inte sista gången vi hörde från dem inte:):)

Och så kom det kunder på Cezane på kvällen också :) så efter fodringen så smög anna och jag upp i trappan till kontoret och tog oss en titt på hur det gick för dem, såg ut att gå bra hoppas de gilalde henne så de vill ha henne:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback