kan man få mer flashbacks än vad jag fått idag eller??

idag har värkligen dagen avrit up poch ner, gick upp vid åtta för att gå direkt ut til lstallet då jag inte var sugen på frukost för jag hade så ont i halsen så ja, men efter att jag mockat mina boxar så gick jag till lastbilen och tog en liten frukost i alla fall.:) sen red sofia whoopie och argo och sen var det lunch, korv och mos blev det. 

Efter lunchen så försvan först sofia och jan för de skulle åka och kolla på nogon häst och sen brast allt känndes det som, själv har jag inte med saken och göra eftersom de är melaln de som jobbar i stallet (Carro, Ida och marco) men man blir ju endå mitt i allt då man är här i stallet och jag kännde bara att jag drogs bakåt i tiden en anning. Sen blev det bara värre och värre tror jag, för helt plötsligt var jag ensam i stallet, kunde inte hitta någon, men hittade Carro tillslut i alla fall och pratade lite emd henne.

Då allt lugnat ner sig en smulla och dagen tagit slut så åkte vi till IKEA och åt middag det blev köttbullar för mig och de tvar så gott.:):) sen köpte jag pepparkakor och choklad där också.:):) 


Åh jag ahr sådan hem länktan nu så jag vet int evad jag ska ta mig till, imorgon ska jag i alla fall försöka ringa till mamma eller pappa så jag får prata med dem en sväng.:):) saknar dem så himmla mycket .:):D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback