följ de blå pilarna

idag är det söndag och ledig dag för alla här p ågården, sov till elva tror jag hon var klockan, åt lite frukost och efter det så har jag försökt fått kontakt med internet som inte ville vara min vänn idag, kom tillslut in på det vid två tiden och vid tre tiden så bestämmdes det att jag och karro skulle gå en promenad så vi knallade iväg, jätteskönt att få komma ut och det finns hur finna vägar som helst här att gå på och om man fick så skulle jag rida på dem också men här finns ingen Allemansrätt så här får man inte rida vart man vill.:( så det är lite tråkigt.
men karro var mycket trevligt sällskap och vi pratade om massor.:):) och så kom vi hem till gåren igen vid sex tiden så sista bitten fick vi gå i mörkrtet, men vi hittade hem i alla fall.:):)
Hade kameran med mig så tog några bilder i farten då vi gick.:):)




Ni förstår varför jag bara ville ha en häst och galopperat här.:):)



Kommentarer
Inger säger:

Hej Frida,

ser höstigt läckert och inbjudande ut för just en galopp. Ha det fortsatt bra där du är. Hoppas du känner dig bekväm med det nya stallet och situationen. Kul att du får träffa Carro.

Kram, Inger

2011-11-13 | 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback