En dag med lite sol

idag har det varit en bra dag, Sofia red Argo runt nio och hon hoppade honom och han var riktigt fin faktist.:) sen var det rolex tur och det blev lite studs med honom och han var fin.:):) Rolex har varit en riktig sötnos idag, för när jag hade mockat så lägde han sig ner och sov i det nya spånet och då gick jag in och myste med honom och satt där i en kvart och bara myste hur mysigt som helst.:):):):)

sen red jag och sofia ut på Whoopie och olefeje de två tanterna som sofia ska rida för jan.:) det var riktigt trevligt.:) sen så var det lunch och efter det så blev dagens nästa projekt att klippa Romeo, och när man ska klippa honom finns så måste man:

1. ge honom lugnande
2. ge honom lugnande en gång till
3. bremsa
4. börja klippa huvud och ben
5. klippa kroppen
6. akta fötterna så de inte blir mos

ja alla dessa steg gjorde vi men numer 6 klarade jag inte riktigt då han klev på min vänster fot en gång då han kastade sig framåt.:) men den är hel och jag är glad endå.:):)

nu ska vi ha vampyr maraton, med bella och edward.:):)

hare bra hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback