en bra dag

idag ahr det varit en bra dag, har varit lugnt och skönt och jag ahr varit glad, och det var ju ett tag sen.:) så det var skönt att få vara det.:) fick rida tanterna i dag, red dem  iskogen och galopperade och travade dem, var roligt faktiskt, men jag vet inte vad som har hänt med mig för jag känner mig super osäker när jag rider nu för tiden, tycker det är jätteläskigt att galoppera t ex. är rädd varje gång jag ger galoppskänkel, på hästen jag sitter på, kanske för att jag vet inte om den ska flygga i luften eller fatta en fin lugn galopp utan att dra iväg som en kanonkulla. men får hoppas jag hittar tillbaka till mitt gamla jag snart.:)

kan även medella att jag kommer hem till sverige till nyår och då för att stanna kvar.:)

ha en fin kväll allihoppa:):)

imorgon utlovar jag finna bilder på fina Cash in.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback