universeum och hemma på gården

igår hände inte mycket där av förklaring till varför det inte blev något inlägg då.:) jag åkte ju mäst bil igår då vi körde ner till GBG då för att träffa syster och se henne springa göteborgsvarvet.:):)
sen sov ju jag hos henne i natt och de tvar så roligt:):)

idag så var vi till universeum i GBG och kollade på ormar,apor och massor av mer saker som finns där:) hajarna såg vi också:):) sen körde vi ner till Varberg efter lunchen och där gick vi runt lite på fästningen och sen körde jag ut till gården så mamma och pappa och syster fick se den också:):)

sen har jag inte gjort mycket mer idag, packat upp allt jag hade med mig så nu är jag hemma stad igen i mitt bo:D:D



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback