två turer på två hästar

idag har det varit så där, ganska bra måste jag endå säga. lite upp och ner i humöret också, och mycket att göra som vanligt.:) men tycker endå att dagen gått fort, och så har jag fått rida också, först kalvados och han var super duktig, gjorde serpentiner och volter och snett igenom och massor sådant så han vaknade till liv, sen tog vi en lite kort tur på åken också, så nu tror jag att jag vill rida ut på tur på honom nästa gång, så får jag veta hur han är då:):)

Efter jobbet så var det dax för foxy att motioneras lite, började i ridhuset även idag och travade lite och gjorde volter och ökade trven på långsidorna och så skrittade vi och travade vi över bommar, och hon var super duktig, det är första gången hon travar över bommar med ryttare på sig och hon var hur snäll som helst, sen så gick vi ut på utebanan och travade där också, även där över bommar, som denna gång avr lite upphöjda med "sockerbittar" och hon var så duktig att både jag och lin a jublade av lycka för att hon var så duktig:D:D

efter jobb, ridtur och allt så åkte jag till varberg och fixade biljett hem så på tisdag den 17 maj åker jag hem till gävle:):) och blir hemma till lördag den 21 maj.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback