tillbaka till jobbet

så äntligen var man tillbaka på jobbet, som jag sa till lina stallhäxan är tillbaka:P:) tycker det har gått bra idag, jobbade ju med en tjej som provjobbar här idag, hon var helt okej att jobba med, hon gjorde det hon skulle i alla fall annars var hon ganska tyst av sig.

har igentligen inte hänt så mycket idag, mer än att jag har super ont i benen nu!! kan knapt gå för de gör så ont, kan bero på att jag gick i mina nya gummistövlar idag och jag får då ont i benen av nya skor som jag inte gått i tidigare, hoppas det går över annars får jag ta ridskorna imorgon.:)

nu ska jag sova i min säng och imorogn ta nya tag och göra massor, försöka i alla fall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback