sista turen och ögongodis

dagen ahr varit upp och ner i humöret för min del, men jag har väl försökt att lakt band på mig själv så jag inte ska explodera, men det sipprade ut lite ilska i alla fall under morgonen/förmiddagen. tur att det finns personer på gåredn som man kan prata med:)

sen så har dagen varit bra också för nu har det kommit ögongodis till gården i form av två stycken snickare som ska ficka vår lägenhet som bran i vintras.:) grrr säger jag på dem:):) och så trevliga de var också, pratade lite med dem, och så lånade de vår mikro vid lunch.:)

efter jobbet blev det äntligen en tur ut i skogen med foxy och så var lina med på svante:):) vi fick oss en härlig tur, enligt mig i alla fall:) och foxy var super duktig, hon gick finnt på tygeln och så gjorde hon nästan skänkelvikning också, riktigt duktig och så fick hon meriter på sin intevararäddför lista också:):) cyklar, tåg, kossor, kabblar på marken, E6, andra hästar, och massa mer:) hon bara knallade på och tyckte livet var underbart att leva:D:D
Detta var ju sista turen på foxy för hon åker hem till sin ägare i veckan medan jag är hemhemma så det var en fin sista tur på henne:D:D är glad att jag fått rida henne för Lina:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback