jag blåser bort med vinden

jag blåser nästan bort, ja så blåsigt har det varit idag och just idag hade det varit skönt att få blåsa bort, långt bort, har väll inte varit en toppen dag om man säger så, men jag försöker vara glad endå, då går dagarna mycket snabbare och så blir det trevligare.

har filmat sofia idag då hon tränade Puaro, han hopapde riktigt finnt tycker jag och sen så försökte jag få Richard att springa Göteborgsvarvet nästa år men ha ville inte alls det, hihi, han är rolig han, han vill bara ha spingningen på hoppynivå sa han:)

har sprungit hitt och ditt även idag, mockat, tagit ut och ion hästar och fixat och donat så gått jag kunnat.:)
mot kvällen så var lina i stallet så jag gick ut till henne och små pratade fram till fodringen och sen så har det itne hänt mycket mer idag.

nu ska jag sova, imorgon blir det nya tag som gäller, den nya tjejen komme rimorgon så det ska bli roligt och intressant och träffa henne:):)


busisfridolinis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback