Home sweet home

idag åkte jag alltså hem till norladn till mamma och pappa:):) känns väldigt bra att få lite ledigt, eller ledigt och ledigt jag komme ha massor att göra.:) men nu till något helt annat.

Resan började ju imorse, klockan tio i tio åkte jag och sofia från gården för att ta oss till stationen, kom fram två minuter över tio och tåget gick fem över så det blev en lite springtur men tur hade jag för tåget var försenat med treminuter så jag fick ju vänta en stund endå:) sen kom jag till GBG och  där fick jag vänta i en timme på tåget till Stockholm, när jag väl var i stockholm så var det drykt tjuo minuter att vänta på tåget till Gävle.:):)

när jag kom till gävle så var mamma där och väntade på mig:D:D vi åkte hem med det samma och där väntade stuvade makaroner och korv som papap gjort klart till oss:D:D efter maten så gick jag en runda och hälsade på kasper min kanin, sen katterna wille och eftersom att gustav inte ville komma fram så gcik jag en kort promenad till bästa vän, TINDA:D:D:D:D och hon blev helt galet glad när jag kom, hon ville genast gå på promenad, men jag sa till henne att hon får vänta till imorgon med det, sen gick jag förstås och kollade på lammen också, hur söta som helst:):):)

imorgon väntar ett besökt till valbo för lite shopping och sen även ett besök till tanbdläkaren:) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback