gårdagens kväll och dagens förmiddag

gårdagen var ju full av tävlingar, men på kvällen så regnade det så mycket att både Emelie och jag blev sugna på godis, eller jag blev godis sugen och hon chips sugen:) så vi tog en sväng till hajen och inskaffade det:) sen stod vi vid filmhyllan en stund också för vi ville se någon film, men så kom jag på att lastbilen är full av filmer så  när vi kom hem igen sågick vi till lastbilen och valde ut två filmer, men sen kollade vi endå inte på dom för när jag slog på TV igen så hade Harry potter och halvblodsprinsen just börjat så vi kollade på den istället och så sappade vi mellan den och eurovision song contest 2011 som då Eric saade reprisenterade sverige i.:) sen när harry potter var slut så blev det eurovision song contest  för hela kvällen.:) och vi satt och hoppad ei soffan när poängen delades ut, Eric låg väldigt bra till väldigt länge och varjegång någon annan gick om honom så blev vi sura (i alla fall jag) han var uppe och nosade på första platsen en bra stund också men slutade på tredje, men jag tycker det är bra endå, :):) men synd att han inte orkade hålla fast tagen om första hela vägen:) det hade ju varit ganska coolt endå om sverige annordnat eurovision song contest 2012 :):) men nu blir det inte så.



gick och sov så fort vinnaren utsätts, och somnade på en gång.:)

i mordse var jag riktigt trött, men efter frukost var jag pigg ochförmiddagen gick riktigt fort, kanske för att jag ahr pysslat med saker hela tiden, har först och främst gjort allt som vi brukar göra, mocka och ta ut hästarna. emn se han jag med att vattna ridhuset och medan det varttnades så städade jag i foderrummet, sen körde jag in nytt foder, och när jagb endå satt på fyrhjulingen så körde jag ridhuset på en gång och så vattnade jag det en till gång:)
Nu väntar en solig eftermiddag med lite mer pyssel och sen när vi slutat för dagen ska ajg rida ut på foxy.:) hoppas solen orkar hålla sig framme hela eftermiddagen också, vill så gärna rida ut på henne ordentligt en gång:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback