fotografering av nationalparken

hade väldigt långtråkigt på förmiddagen, så jag bestämmde mig för efter många velande fram och tillbaka att jag skulle åka till gýsinge för att fotografera lite, så jag och forden åkte på tur idag också:):) blev en fågelfotograf av mig idag då det var de enda djur som var aktiva i forsarna:) men är nöjd med bilderna jag fick ihop på kanadajes, svanar och sädersälor:):) tog även en sväng bort till de nerlagda järnvägsbroarna i gysinge som jag alltid har velat gå över så idag tog jag chansen att göra det:) det var lite läskigt för de knakade och hade sig när jag gick på dem men nu har jag i alla fall sett dme på nära håll och gått över dem:):)

blev ju lite andra bilder på nationalparken också förstås, de tär ju sådan fin natur där så kameran fick några riktigt bra bilder:):)










































 

Kommentarer
Elinor säger:

jättevackra bilder! :D åh, vad glad jag blev att se dem! :D <3

2011-05-20 | 22:41:29
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback