en dag som blev mindre rolig ju längre den blev

dagen började md morognfodring klockan sju, som vanligt om man kan skriva så, så gjorde jag den själv, vilket är mysigt på ett vis för det är så lugnt och skönt i stallet på morgonen så tidigt.:) men men när klockan var närmare åtta tyckte jag att emelie fick ta och vakna hon också, så jag tror jag fick upp henne med en ganska bra fart när hon fick smset från mig.

när jag gick ut till stallet vid åtta igen så hade Rebeca redan kommit,tjejen som är här och provjobbar, eller var, sofia skickade hem henne idag, enligt mig var hon ganska okej, men hon passade inte för detta jobb i alla fall, eftersom jag bara träffat henne två dagar så ska jag inte gå in djupare på det, men hon åkte vid lunchen i alla fall.

eftermiddagen bestod av att köre skritten med fyrhjulingen och harven bakom, så nu är den lite bättre i alla fall, får köra där några fler gånger denna vecka så kommer dne bli helt okej tror jag.:) sen har jag longerat Romeo vilket gick bra han var riktigt duktig.

sen så damp humöret ner till botten då visa inte kan klockan ordentligt, så nu är det en bitter frida som sitter här och har skrivit, eller kanske inte bitter utan iriterad och trött på allt för tillfället, hoppas det går bättre med det så kallade sammarbetet imorgon om det vill komma fram igen vill säga. hoppas, hoppas:):) det skulle bli så mycket trevligare att jobba då.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback