Tävling i Billdal

Idag var jag med som Groom på en tävling i Billdal, gick super kanomn bra, fons rev en bom men Argo var nolla så det var super roligt:):) sen kom syster Elinor också, hon var riktigt glad och jag blev super glad att få träffa henne, hon blev min hästskötare hihi, hon hjälpte mig lite:):) så det var skönt:):) kul att se henne igen:)

på hemvägen så räddade jag sofia i en krissituvatinon, det kom en spindel ner från taket i lastbilen precis framför henne så jag fick ta bort den för hon är rädd för såna:)

väll hemma igen städade jag ur lastbilen och gjorde finnt, sne hjälpte jag Emeline med nisse efter att hon hade ridit honom:):) hon är så trevlig komemr bra överäns med henne:):)

har även varit riktig vår idag, solen har lysst hur varmt som helst:):) och två vårtäcken har jag sätt också videjung och en trana:):) och när jag ser tranor då är det vår på riktigt för mig:):)


årets första trana för mig:):)
(Bild tagen från Googl.se)


Syster och jag på läktaren på Billdals ridklubb:D:D <3<3


Lady, Emelis ena ponni:) söt som socker:):)


Finna gustav:):):):):):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback