Ridit kalvados

idag har jag jobbat själv, då Emelie skulleåka och hämta Cezan på djursjukhuset.:) har gått bra tycker jag ganska lungt då sofia bara red fyra hästar, fick även hjälpa henne i ridhuset när hon hoppade hästarna var ganska pigga allihopa, Fons hoppade in i hinderstödet och Argo kom på att man skulle använda ryggen i hoppet, så det var roligt att kolla:)

på eftermiddagen så fick även jag rida:D:D Kalvados hingsten som jag inte gillar speciellt mycket, men såg fram emot det en då:):) och det var riktigt roligt han var riktigt myssig att sitta på:):) han var riktigt finn i alla gångarter lite seg bara men rolig endå, hoppas på att han blir piggare till nästa gång:):)



Kalle:):):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback