Longering, klippning och Ridning

har klippt klart max idag, han var så snäll:):) det enda han inte ville vara sammarbetsvilig med idag var öronen så de blev inte så jättebra, men är nöjd är jag för att vara första hästen jag klipper huvudet på:):)

longerade Rolex också på utebanan också han avr så snäll:):) och så har jag ridit Cezane också, fia kom efter lunchen och frågade om jag ville för hon skulle inte hinna, för hon skulle åka och prova en häst, så jag sa ja:):) så då fick jag rida lite idag också, hon var lite busig idag några bocksprång och pigg som bara den:):) gjorde lite volter och serpentiner i ridhuset i skritt och trav:):) gick ganska bra tillslut:):)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback