hästfrisören Frida

idag har solen lyst klart och det har varit så skönt:) har varit kunder från norge här också idag de var intresserade av Kalvados och det var roligt:):) sen har vetrinären varit här och besiktat Patriks också han åker på onsdag:):) och den nya hingste som kom igår heter Poaro och är hur snygg som hellst:D:D

har även varit frisör idag också, max skulle klippas och han avr så snäll stod helt still tills jag kom till insidan av benen då blev han lite otålig så det får jag ta imorgon och huvudet ska jag också ta imorgon:):) han kommer bli så finn:):)

På kvällen åkte jag till affären och hndlade lite mat och pratade med pappsen och när jag kom hem gjorde jag pannkakor till oss båda, och de blev riktigt bra:):)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback